1.Nagi instynkt 10/10
2.Nożyczki 10/10
3.Diabolique 8/10
4.Specjalista 7/10
5.Silver 7/10
6.Kasyno 6/10
7.Nico ponad prawem 6/10
8.Szybcy i martwi 6/10
9.Disaster Artist 6/10
10.Potężny i szlachetny 6/10
Jest to mój ranking top 10 filmów z udziałem Sharon Stone NIE ról filmowych ;).